Boli me glava

Boli me glava!!!

Mama zove telefonom i prica o nekom porezu i jos nekim racunima koji jesu ili nisu placeni, ili meni treba da neko da plaiti, nije ni vazno, do ponedeljka necemo ni racuni ni ja pobeci. Spustam slusalicu dok ona objasnjava sta se to tacno od mene ocekuje….

Krecem u potragu za aspirinom – sklonili smo ih kad se stariji klinac pakovao na more, pojma nema sta mu treba ali trpa sve na sta naidje – proveriti da nije i one racune spakovao…

Nema aspirina!!! Budim zakonitog da ide do apoteke, pokusavam da mu objasnim da su aspirini MENI potrebni, ne njemu.

Mladji klinac zveci o nekom rodjendanu i igraonici, izgubio je pozivnicu, pokusavamo da nadjemo broj telefona slavljenika.

Zakoniti se jos nije vratio sa aspirinima, nijedan drugar mladjeg klinca ne zna kad je i gde je rodjendan, smisljamo sta cemo za poklon.

Stariji klinac me obavestava da treba da se evakuisem jer u ponedeljak ima ispit, dolaze kolege da uce.

Nalazim telefon slavljenika, rodjendan je sledeceg vikenda, makar nisam morala sad da idem po poklon.

Zakoniti se vraca, zatvorena apoteka!!

Boli me glava!!!

Оставите одговор

