Ocu cerku!!!!

Ocu cerku!!

Milu lepojku koja ce da mi maznjava carape i maskaru, da mi kaze koja je nijansa ruza trenutno moderna, nekog koga cu da smaram i da se hvalim da smo „kao drugarice“, nekog uz koga cu da ponovo prozivim tremu prvog sastanka, dramu maturske haljine i traume novogodisnje toalete. Hocu da siznem kad otkrijem da mi je odvaljen porub na haljini u koju nisam uspela da udjem prethodne tri godine, dok ona neduzno trepce i ubedjuje me da se to desilo „na slavi kod Mice“, hocu da mesec dana pred Njegov rodjendan sve mudre glave u kuci smisljaju pravi poklon, a da nas On sve potuce plisanim srcem na kome pise „Najboljoj devojci“, hocu da joj govorim da joj je frizura grozna a kad izadje da kazem „Mnogo je lepsa od mene!!“, hocu da imam zalihu otrcanih barbika, medica i roza snalica, da zvocam zbog tanke jakne i cipela sa stiklama, da joj pokazem neke trikove oko sminkanja i pri tom krisom ucim od nje, da mi kaze koje pantalone mi najbolje stoje i koji parfem je sad IN, ocu bre cerku makar na par sati…
Prijave u Inbox!

2 comments

  1. jelena100janovic · децембар 31, 2015

    Divno pišete! Slučajno naletela i evo već dva i po sata uživam u pričicama. Malko se prepoznajem, malko ne 🙂 Ali sve su predivne. Nemojte prestajati da pišete! 🙂

    I da, srećna Vam Nova godina i Vama i Sinu 🙂

    Liked by 1 person

  2. udavaca · јануар 1, 2016

    Hvala Vam mnogo. drago mi je da Vam se svidja, 🙂 Srecna Nova godina Vama i vasoj porodici, nadam se da cemo se lepo druziti, 🙂

    Свиђа ми се

Оставите одговор

