FOTO:CURE.BA

Dijeta

Kad se pomene dijeta, odmah se setim jedne moje bivse razredne, tada jos mlade zene sa 120+ kg, koja je sa koleginicom (istog apetita, ali manjih gabarita) odlazila u obliznju poslasticarnicu i, posle znalackog pogleda na trenutnu ponudu, porucivala ovako :“Sve krempite, sve sampite, pet baklava, ove islere, i kafu bez secera, NA DIJETI SAM!!“
Slicno izgleda i moja dijeta, s neznatnim razlikama – naime, mazohisticki trpim danima i najvece restrikcije (gladujem, da se ne lazemo!!) sve do prvog merenja – ako vaga pokaze da sam izgubila makar 100 grama, nastaju nevolje – raznezim se i zakljucim da sam dosta gladovala i da je red da castim sebe i utesim se za prethodne strahote. To tesenje&mazenje nije vremenski ograniceno i najcesce traje isto koliko i dijeta, nekad i duze.
Zato izbegavam vagu danima i nedeljama, ali i ukucani znaju za vic – cim moja nervoza gladne zene postane neizdrziva, ni ne pokusavaju da me namame raznim djakonijama – ne, dovoljno je : „Jao, Udavaco, ti si bas smrsala!!!“ da se strmoglavim put frizidera i nadoknadim sve izgubljene kalorije!!!
Sa kamatom, naravno!!!

Оставите одговор

