Kučka

Vreme – pre desetak godina, a mozda se desilo i pre dva meseca
Mesto – zajednicki roditeljski sastanak za roditelje i prvake u muzickoj skoli
Lica:
– Maca.nezaposlena mlada udovica, bivsa manekenka
– Vecita kukumavka, neodredjenog izgleda i godina
– Statisti
Radnja:
U prepunoj sali profesori pokusavaju da se predstave roditeljima, za to vreme Vecita Kukumavka glasno negoduje – Kakav je to nacin, dali su mi raspored da dete NEMA casove iz instrumenta i solfedja jedan za drugim, to je bezobrazluk, itd.
Okolni roditelji je ucutkuju, Vecita Kukumavka ne prestaje.
Na kraju prilazi profesoru i pocinje sasvim drugim tonom – Znate, ja sam jadna, samohrana majka, daleko stanujemo, moze li MOLIM VAS da se pomeri cas da bude posle solfedja?
Profesor u neprilici, pokusava da joj objasni i na kraju kaze – jedino ako ubedite neku majku da se njeno dete menja sa vasim.
Vecita Kukmavka skace na Macu i pocinje,sad trecim tonom – Vi ste DUZNI da mi ustupite termin, taj termin PRIPADA meni, ja sam jadna, sama, samohrana majka, moje dete nema oca, ne znate vi kako je to, itd.
Maca: Potpuno vas razumem, ali ja sam zla, sebicna kucka na koju se profesor lozi, i boli me dupe i za vas i za vase probleme!!

Оставите одговор

