Ne daj Boze!!

Pokojni cale mi je uvek davao dve odvojene sume – jedna je bila dzeparac, a druga je bila „za ne daj Boze“, tj. za vanredne situacije – zaboravljenu ratu za ekskurziju, taksi kad mi pobegne poslednji bus, popravku cipela ako slomim stiklu, itd. Taj iznos koji je varirao sa godinama sam uvek imala u posebnoj pregradi novcanika i dopunjavan je bez mnogo filozofije kad god bih prijavila da se okrnjio ili potrosio.
Baba je takodje uvek u kuci imala neku rezervu para, pazljivo umotanu u flis papir, obesmisljenu vremenom kad je penzija bila pola litre mleka.
Tate i bake odavno nema, a sa njima je otisla i poslednja nada da cu ikada uspeti ja, sama, da sklonim na stranu neku sumu „za ne daj Boze“. Ipak, hvatam sebe kako uvek klincu dajem, osim tzv. dzeparca, jos i neku paricu preko, „da mu se nadje, ne mora da je odmah potrosi“.
Utesno je sto me pri tom gleda isto onako kako sam ja gledala svog caleta…

Оставите одговор

