FOTO:ZENA.BLIC.RS

Osmi mart

Blizi se Osmi mart i ne – ne pada mi na pamet da opet mrcvarim zlosrecnu Klaru Cetkin i ostale dame krive/zasluzne za taj praznik, niti da muskima budim nepostojecu grizu savesti za usvinjavanje na taj dan – ama, ne, rec je o necem sasvim, sasvim drugom – osmom martu kao povodu za poklone damama!!
Prosla su vremena kad sam operetski naivno verovala da ce On da se „SETI“ ispred kog izloga sam ceznjivo uzdahnula…
Ili mu prstom pokazala „Hocu to!“…
Ili napravila scenu jer je opet zaboravio…
Posto sam shvatila da, sta god uradila ne ginu mi ljubicice u saksiji (ako i do njih dobaci, jer se poklon kupuje u popodnevnim casovima, na putu sa posla do kuce), promenila sam taktiku – odem i kupim sebi nesto lepo, krupnije, tj. skuplje, donesem kuci i euforicno pokazem zakonitom s motivacijom „Vidi, ljubavi, sta si mi kupio, bas si DIIIVAN!!
Interesantno, ne buni se…

Оставите одговор

