news-optuszoo-com-au

Tolerancija

Mrzim kad mi se ne javis po dva-tri dana. Mrzim kad se ne pojavis na nekoj zurci, pa jedina visim sama i svaki dzukac nadje par minuta da me davi. Mrzim kad ne odgovaras na poruke a posle se javljas kao da nista nije bilo.

Mrzim kad zagledas klopu pre nego sto ces zagristi – pa to je pljeskavica, nije intergalakticki eksperiment!! Mrzim sto ne vidis da imam nove cipele, iako si zajedno sa mnom obilazio radnje, uzdisao i zvocao dok smo ih kupovali i nosio ih do kuce.

Mrzim sto zabrinuto zagledas koren kose, a vec par sekundi kasnije se udaljis od ogledala ubedjen da si neodoljiv!! Mrzim sto smatras da si suvise dobar frajer da bi isao u teretanu, ali je OK da pikas fudbal sa ortacima ceo vikend. Mrzim sto otaljavas slave i kod moje i kod tvoje rodbine, ali me zato kriticki odmeravas pre polaska na iste.

Mrzim sto kazes da ces popiti dva piva, pa to bude cetiri, mrzim sto se ne potresas sto cemo zakasniti na poslednji prevoz, mrzim sto odmeravas sve zenskice i rezis na sve muske koji mene odmeravaju.

Mrzim akcione filmove, sportske preglede, kopanje po zalihama srafova, tiplova i zica, mrzim tvoje drustvo i bivse devojke.

A ja? Sta ja? Pa ja barem ne prigovaram…

Оставите одговор

