cutelypoisoned

Batina iz raja

„I uvek ce da ti zabiju noz u ledja oni kojima si najvise ucinila! Svi gledaju, samo ti si uskocila da pomognes!! Hvala ti, mila moja za ovu kafu,tacno to mi je sad trebalo, posle svega! Do sada smo se nekako mimoilazile, iako dugo stanujemo u istoj zgradi i zalosno je sto se tek ovakvim povodom srecemo…ma ne, ne boli me nista, ovaj led ce sve da sredi, samo malo vode, ako moze…o, hvala ti, rakija !!

Uh, bas je jaka – kazem ti, ta zena je luda – videla si sta je uradila!! I sta jos hoce, ja ne znam – pa nisam JA njega ukrala, ko jos moze da krade zrelog coveka, sam je dosao kad ona nece da se bavi njime…i sta to znaci – bolesna je? Pa nije bolesna da ga poljubi ili kaze mu lepu rec, sve je on meni ispricao o njoj, i kako ide po bolnicama i vracarama, i kako uci decu protiv mene, i kako je i njegovu familiju huskala protiv mene, ali nece joj uspeti – vide oni kako se on podmladio otkad kod mene dolazi, a ja brinem o sebi, nisam se kao ona zapustila, posao i deca nisu nikakvi izgovori, treba zadrzati svog muskarca, jer ako ga ti ne cenis i ne cuvas, ode on tamo gde mu je bolje…

I, pazi, ona sad prica da je i kafana njena, sto je laz, crkavao je on godinama tamo, jeste da je to od njenog oca ostalo, ali otkad se rodilo trece dete NI-JE-DNOM nije otisla da radi, samo sedi kod kuce i gleda televiziju – on je jadnik po ceo dan tamo, nije to lako , ako ne pazis radnike, odmah pocnu da te potkradaju, a on hoce da mi imamo i mali kapital kad pocnemo da zivimo zajedno – da ga vidis, mnogo je sladak kad pocne da mi prica kako ce me voditi u Pariz i na more…

I hvala ti mnogo, mila, nemoj da zaboravis ovo danas – sigurno cu da je tuzim, za ovakav napad pred svedocima mogu da dobijem mnogo para, njoj ionako nista ne treba kad je stalno kod kuce sa decom, ali nama ce svaki dinar dobro doci – taman da se jos malo doteram i zategnem ako nesto kapne…“

Оставите одговор

