Batina u raju

„Sigurno da je dobar – ne bi on to nikad uradio!! I nije on taj…alkoholicar.

Znam ja sta je to alkoholicar, i svekar i dever su to bili, dodju pijani kuci pa prave rusvaj i biju zene.

A ovaj moj kad popije – ovcica bozja!! Samo se smeje i legne da spava – ni mrava ne bi zgazio!!

Jedino ponekad nesto slomi, ali ziv covek gresi, i meni se desava, cim nesto radis mozes nesto i da pokvaris.

A to nasilje sto kazes, mene majka ucila da, cim vidim da je muz ukrstio ocima, odem u drugu sobu i pravim se da spavam i – nema onda nasilja!! Pokojna svekrva je debele batine izvlacila zato sto nije umela da precuti kad svekar zaplice jezikom, pa je jadna tako i umrla, kad ju je nezgodno izudarao…sad ionako samo sedi pred kucom i pije, sam kao kuce.

A dever se malo prozlio otkad mu je zena odbegla, pravila se mnogo fina i dobra, nasla svalera i sa njim otisla, pa se covek savim upustio, napravio dugove kod zelenasa i po kafanama – a nije bio los pre, osim tog alkoholizma.

I deca vole oca, moras ponekad i da ih kaznis, nisu oni tu da uce oca, nego otac njih – poduci ih, vise lepim a manje pesnicom, ali omakne se – pa i nas su tukli i sta nam fali, postali smo ljudi. Uostalom, sada mu smeta decja buka, pa su deca vise kod mojih a manje kod kuce.

Pa vam kazem, casni sude – sigurno on nije pijan zapalio kucu, niti je hteo da me udari, ispala mu flasa slucajno pored moje glave, on nas sve mnogo voli…“

Оставите одговор

