narokadverts.com

Priče iz predgradja III – Kako promeniti firmu

Prica treca – Kako promeniti firmu

Godinama sam se bavila mislju da kupim garsonijeru pored – osim sto je za desetak godina promenila 5-6 vlasnika, proslo je i nebrojeno podstanara, od mladih pekarki, preko vecitih studenata, novopecenih roditelja, do dame iz eskort servisa.

Nisu mi smetale ni njene kasne&pripite musterije koje su galamile po hodniku (kad spavam, onda nista ne moze da me probudi), ni prazne flase koje su danima stajale na stepenistu, neprijatno je bilo kad, recimo, ima musterije dok su mi roditelji u poseti, ili kako klincu da objasnim zasto teta svaki cas vristi!!

Uglavnom, jednom zvoni neko na vrata, ja otvaram (od Prve price, tj. pijanog komsije, ne otvaram nepoznatim muskarcima), a pred vratima stoji sredovecna debela zena, rosava i blajhana, sa palmom na glavi, u istegljenoj musavoj trenerci i zacudjujuce kultivisanim glasom me najljubaznije zamoli da upotrebi moj telefon, jer je njen u kvaru.

Iako mi je potpuno nepoznata, pretpostavim da je npr. snaja ili rodjaka pokojne babe iz Prve price, pustim je u predsoblje i dam joj telefon, a ja odem u sobu kod probudjenog bebca.

Tu sad sledi samo ton, slika je iskljucena – lep, kultivisan glas se pretvara u besomucno vristanje – da mu Boga, sunce, majku hohstaplersku i lopovsku, sta ON misli, ona da crkne radeci, a on ni telefon da joj ne plati??? Vraca se kod Kize, Kiza je nju k’o kraljicu drz’o, postovao ju je i placao joj sve racune – najvise mu donosi para, treba i na more, bre, da je posalje!!!

Bebac zacutao kao zaliven i slusa – nije navikao da se neko dernja osim njega, pa osluskuje kako to izgleda, ja crkavam od sekiracije sto nemam cime da zabelezim taj zvucni zapis i definicije slobodnog trzista ljudi & kapitala, a dama nastavlja sledecih desetak minuta u istom stilu.

Kad je zavrsila, kucne na sobna vrata, lepo se zahvali, izvadi neku kintu da plati telefonski racun (zamalo da ja njoj dam kintu, takva zabava se retko desava), izvini se jos jednom na smetnji i – ode!!!!
….

Posle sam je par puta srela na stepenistu, uvek mi se lepo javljala, ali ja sam bila dosta rezervisana – zamisli da pozeli da dodje i na kafu!!!

…..

Ili, jos gore – da me pozove?

One comment

Оставите одговор

