Prevara

„Nije ni on sjajan!! Ne pamtim kad me je izveo na veceru, ko drugi muzevi, a ne samo na rostilj sa kumovima na placu!
Zlato sam poslednji put dobila za desetogodisnjicu braka, a dete ce sad na malu maturu!
O bundi I da ne pricam – godinama je demode…
I uvek je namrsten I mrzovoljan, i drugi ljudi imaju biznis, I njima je kriza I recesija, pa opet malo pogledaju I zenu…
Zbog njega sam I krenula na rekreaciju, da se ne zali da sam se zapustila.
Mlad trener, gledao me je onako kako me muz ne gleda godinama, I slusao me bez reci, nasmejan I raspolozen.
Par puta sam ga povezla jer mi je bio usput, jednom ga pozvala na pice, I tako…
Nisam samo ja kriva – citala sam sta kazu psiholozi u novinama, da me je vise cenio I postovao ne bi do toga doslo.
Nego, pocepaj ti taj zahtev za razvod I gledaj da ga ubedis da se pomirimo, ne zato sto smo u braku, niti zbog deteta, niti zato sto smo sve zajedno stekli, nego zato sto smo oboje podjednako krivi!! A I tebi ce se vise isplatiti, obecavam…”

…………

„To je normalno, kao da ides u kafanu – nema grize savesti, pravdanja, cak ni hvaljenja – to rade klinci! Pravi svaleri nikad ni ne pricaju, jer mogu da nalete na muza, brata, drugog svalera ili oca zenske sa kojom se muvaju. Ako i pricaju, onda lazu i cifraju, menjaju imena i opise jer – istina je opasna!
I, najvaznije – uvek porici!! Makar te i uhvatili na gomili, porici!! Moras, sta ces…inace ce te upropastiti!
Zene veruju ono sto zele da veruju, pa se ponekad i provuces.

Pokusacu sutra ponovo da je ubedim, molim, pretim…ako ne uspe, njen propust, mamu joj ebem!

…pa cu tako i prekosutra…“

Оставите одговор

