Zašto pišem

Pitaju me zasto pisem tako tuzne price.

Eh…verujem da bele zene udate za crnce imaju problema. U banci, na poslu, u komsiluku, porodici…Verujem da je tako, ali ja licno ne znam nijednu. Isto tako ne znam kako je to zvakati duvan, voziti se cepelinom, spaljivati vestice ili biti zrtva cunamija. Zato znam mnogo o zrtvama i herojima komunizma i tranzicije, emancipacije i tradicionalizma, ponesto o alkoholu i nasilju, flasama pred vratima stana i djubretu bacenom s terase…

Naravno, ja sam zena spremna da uci – ako neko resi da mi ponudi voznju balonom, preseljenje u komsiluk sa mesovitim brakovima, ili u okruzenje gde svi pamte barem pet generacija koje nisu ratovale, vrlo rado cu se presaltovati u taj nacin razmisljanja i pisati pricice o novim temama.

Ili, da obrnemo – ako postoji mesto gde su najveci problemi ljubavni, gde se temeljno razmislja samo o boji auta i dnevnog boravka jahte, a odnosi sa ljudima se svode na sporadicno ljubazno komuniciranje, prijavljujem se da osmislim njihovu svakodnevicu prigodnim pricicama.

…pa neko mora da se zrtvuje za knjizevnost!! Makar i losu…

7 comments

  1. Opuštencija sa Zojom! · август 1, 2015

    To si ti.. I to je humano… I to je tvoj izbor ..I to je tvoj način da na neki način skreneš pažnju i na takve ljude i na takve životne priče.. Uostalom ko sme da kritikuje tvoj izbor…?? neka oni pišu šta oni hoće-.. I na koji način oni nešto čine za te ljude iz tih tužnih životnih priča ❤ ja te podržavam i volim ❤

    Liked by 1 person

  2. Sizif · август 1, 2015

    Baba sa 80 godina, kažu, naučila da surfuje netom. Glasam za učenje i sam mu se predajem.

    Liked by 1 person

Оставите одговор

