Šoping

Trebaju mi carape za klince – obicne, pamucne, za patike.

Cujem da su popusti u trznim centrima, pa da iskoristim priliku, kao i svaka razborita domacica.

Samo da prvo pogledam cipele, zensko sam, i tamo su popusti, treci par za dinar, sad sam mirna i za iduce leto.

Druga prodavnica ima majce za klince, uzecu broj vece da mogu da nose i dogodine.

Letnje tasne su takodje na popustu, idu uz nove sandale, a sesiri su skoro dzabe.

Kucna hemija je budzasto, i samponi su na snizenju, a sapuni su na akciji „svaki deseti besplatno“.

Slusalice za telefon su se nedavno raspale, tableti su smesno jeftini, pa zovem mamu, svekra, kumu i tri drugarice da ih obavestim o neverovatnim popustima i, istovremeno, da pozajmim pare od njih.

Usput vidim i divan mebl-stof, boju za zidove koja se slaze, zavese i stocic uz njih, i dok vucem stvari prema kasi zakoniti i klinci mi ih otimaju, a ja ih placuci ubedjujem kako je to jedinstvena prilika, jeftinoca bez premca!

Posle sam cula da sam propustila rasprodaju dzempera, sportske opreme i parfema.

Da, i carape sam zaboravila…

6 comments

  1. LaBiLnA · август 7, 2015

    Pravo pravcijato žensko! Svaka čast 🙂

    Liked by 1 person

  2. nena3110 · август 7, 2015

    zaista je prava stvar koristiti popuste. Posle si mirna.
    kad početkom leta kupiš zimsku jaknu ili čizme, to je dobro uložen novac 🙂

    Liked by 1 person

  3. udavaca · август 7, 2015

    Redovno to radim – ipak, ne pamtim ovoliku euforiju za fals popuste (ista cena kao i pre, samo kazu da je npr. 20% umanjena) , 🙂

    Liked by 1 person

  4. Blaženka Vesić · август 8, 2015

    Ja sam vremenom zaključila da treba imati para da bi kupovao jeftino. Popusti i akcije nikad nisu onih dana u mesecu kada to mom džepu odgovara. Dok ja primim neki dinar, popusta nema… Iz tog razloga ne bolujem od te ženske boljke.

    Liked by 1 person

Оставите одговор

