TV

Kaze klinac: „Nesto net stuca, proveri kablovsku!“

OK, batalim D3 ili kako se vec zove i krenem da saltam po „obicnim“, domacim kanalima.

I zanemim!

Priznajem, kriva sam – godinama vec gledam usminkane filmske i naucne kanale, sa dizajniranim glumicama i voditeljima koje cak i ja prepoznam „na prvu loptu“.

Prvi domaci kanal – iskvarcovana blajhana plavusa, cetiri nijanse tamnijeg tena od kose, sa bledoruzicastom sminkom i sumornim, pardon, „ozbiljnim“ izrazom lica cita valjda vesti (ton sam iskljucila!!)

OK, prebacim na sledeci kanal – ista ta plavusa drzi grupnu terapiju, tj. ima goste u studiju, od kojih su joj barem dve dame sestre bliznakinje, a treca im je, sudeci po godinama, majka?

Jos jednom promenim kanal, naravno pogadjate – ista ta plavusa sedi na kaucu i prica sa nekim tipom, mase rukama da svojim recima da na tezini, ali ja sam vec suvise matora za to…

„Sine, ne radi ni kablovska!“

Lakse je…

7 comments

  1. Wojciech · август 12, 2015

    A slika je oštra da se posečeš.

    Liked by 1 person

  2. nena3110 · август 12, 2015

    Još ćeš da me navučeš da ponovo gledam televiziju 🙂

    Свиђа ми се

  3. Milica Djokić · август 13, 2015

    Pa ti stvarno nisi u toku.Nije to ta ista plavuša nego sve plavuše na TV mnoooogo liče a tebi slika malo mutna pa si pomislila da je to jedna ista 🙂

    Liked by 1 person

  4. Milica Djokić · август 15, 2015

    A ko kaže da su normalne ? 🙂

    Liked by 1 person

Оставите одговор

