twitter.com

Oprostaj

…jeste, prevario me je, ali ja sam mu oprostila!

Tesko mi je bilo, ali objasnio mi je sve, odveo me u Italiju i Francusku na novi medeni mesec, ponovo se zaljubio u mene, kaze.

Ja mu verujem, ne moze covek toliko da se pretvara, i on je pun briga i napet, desilo se, pa sta?

Da, samo jednom, i nije to ni bila neka veza, par susreta samo, o tim drugim zenama si sigurno slusala traceve zlobnih zenturaca.

Ljubomorne su na nasu srecu, izmislile su i da ce da me ostavi!

Naravno da ga volim, pa zar bih se uopste i udala drugacije za njega? Pa sa jednim koferom je i dosao u moju kucu, moji su nam i radnju otvorili, slali pare iz Nemacke, celu familiju sam mu skucila, zar bih to radila bez ljubavi?

I sad da ga oteram, posle svega?

A, ne!!! Suvise se mi volimo…

Оставите одговор

