Polet

„Kazem ti, Polet mi bio omiljena kafana kad sam bio mlad – sve zenske sam vodio tamo na filete od oslica sa tartar sosom, to mi bio dobar dekor za muvanje.

Poslednji put, sedim sa jednom, nesto se posvadjali, frka, narucimo a ona se dok smo cekali klopu naljuti i ode!

Donese konobar dve porcije oslica, dva piva, dve salate…meni krivo, bas mi se dopadala devojka, izgubio apetit, nije mi ni do cega!!

A za susednim stolom dva vojnika, gusteri, narucili jedno pivo i dve case, vidi se da jedva i za to imaju kintu, ustanem i odnesem im onu klopu i pice, kazem „Prijatno“ , oni ustali, „hvala, brate!“, platim i odem.

Budala, jel da? Danas bih lepo seo i ko covek se najeo, ebes i zene i ljubav i sve – dobra klopa se ne propusta…“

4 comments

  1. Opuštencija sa Zojom! · август 20, 2015

    Draga… Poučno ,kao i uvek ❤

    Liked by 1 person

  2. udavaca · август 20, 2015

    😀

    Свиђа ми се

  3. Sizif · новембар 30

    Pvaj pod navodnicima je dobro postupio! Ne znam za sebe da li bih bio toliko moralan (ne znam, ne smam da se kladim), ali ko jeste – svaka čast!

    Liked by 1 person

Оставите одговор

