Siročići

Posle raskida ostaju sećanja, zajednički prijatelji i pokloni.

Ukratko – siročići!!

Prtljag koji bacamo ili nosimo u novu vezu, svejedno…

Izvor nelagodnosti i neprijatnosti, razlog za pravdanje ili svadju, nešto što čini da se osmehnemo ili lecnemo svaki put kad ga okrznemo pogledom.

Prva stvar po raskidu je tzv. vraćanje stvari – test da se vidi šta je kome zaista važno, tj šta NIJE vraćeno.
Zatim na početku sledeće veze, obično je krunski dokaz ljubavi – ritualno rešavanje Siročića.

Tu su, naravno, i kasnije ucene tipa – tebi da je stalo, ti bi se rešio, itd.

E, pa da se razumemo nešto – poklone biram po primaocu, prijatelji su obično oni koji nam oboma prijaju u tom trenutku života, a slike, suveniri i ostale sitnice su sećanja na MENE u tom trentuku, kako sam se JA tad osećala.

Zato, drage moje dame sto šizite na Siročiće – pravite se da nema posvete u tim knjigama, ionako se danas jako tesko nalaze ta izdanja, a meni ni tada ni sad ništa ne znače; drugari koji su izabrali da budu Njegovi a ne moji, ili (što je redje) su zajednicki, znači da su dugogodišnji prijatelji pa ih ne treba olako odbacivati; a slike i ostale gluposti vam pokazuju kakav je On bio pre mnogo godina i sta mu je tad znacilo.

Uskoro (ako već nije) će i Njemu biti užasno smešno šta mu je nekad značilo, a Siročići se ionako habaju, troše, gube…

Kao i sve ostalo.

Оставите одговор

