Zub

Boli me zub.

Zubar malo ceprkao, kaze – Bolece jos par dana.

Boli me zub.

Pre desetak dana sam dala oglas da prodajem trpezarijski sto, jer hocu da uzmem manji, ovaj isuvise mesta zauzima.

Nasla sam kupca, dolazi u sredu, tada ce i novi sto da stigne, a pozvan je i majstor da rastavi/sastavi oba stola bez ostecenja, jer ne mogu da prodju kroz vrata i lift.

Boli me zub.

U ponedeljak, Zakonitog pozvao kum da nesto pomogne. Kupac se javio da ce, umesto u sredu, doci za pola sata jer ima prevoz. Majstora, naravno, ne mogu da nadjem, pa trazim srafcigere, kljuceve, klesta i ostali alat kojim bih, eventualno, mogla da rastavim sto.

Naravno, Zakoniti je veci deo alata odneo sa sobom, ali nalazim nesto.

Klinac hoce da ide kod drugara da se igraju. Vodim ga i stizem kuci istovremeno sa Kupcem.

Ispostavlja se da je to komsija Kupca, pa ne smem da ga pustim da razvali sto, nego se trudim da ga odsrafim sto pazljivije.

Boli me zub.

Vucem postolje stola dok momak nosi tablu, ostavljam sirom otvorena vrata stana i posle pokusavam da pocistim i organizujem stolice na mestu gde zjapi prostor od stola.

Zatim idem po klinca, usput kupujem nesto za veceru i slusam kuknjavu kako sam mogla jos malo kasnije da dodjem.

Dolazi Zakoniti – Uf, kako cudno sad bez stola, kad stize novi? Nisi mogla da sacekas sa prodajom par dana? Pa KAKO cemo sad bez stola?

Boli me zub.

 

(slika preuzeta sa interneta)

One comment

  1. Pixel · децембар 4, 2015

    Ja bi dao oglas da prodajem zub! 🙂

    Liked by 1 person

Оставите одговор

