Nova godina – varijacije na temu

U zivotu svake zene dodje trenutak kad zbaci sa ledja obavezu podizanja mladunaca i konacno moze da se posveti sebi, izlascima, prijateljima, ukratko – da prodise punim plucima!

Verujem da je taj trenutak dosao – klinci ce da slave svaki sa svojim drustvom, a zakoniti i ja mozemo da docekamo Novu godinu u prelepom lokalu sa vecim drustvom.

U kuci zato nema hrane vise nego sto je neophodno za „sutradan“, pripreme su u toku – garderoba, frizura, sminka…

Zakoniti me obavestava da su ga pozvali da radi, otkazujemo odlazak na zurku.

Dobro, i mir i tisina doma ima svojih drazi.

Drugarica me zove, kaze – i njoj muz radi, klinci su kod njenih, nas dve same da se opustimo i ispricamo.

Stariji klinac vec par dana kaslje i kija, merimo temperaturu.
Mladjem klincu ortak javlja da se povredio na fudbalu, pa nema nista od proslave.

Svekar zove, kaze – on ce da bude sa decom, donece i sarme, neka ja slobodno idem kod drugarice.

Mama se javlja, zao joj sto ce deca biti kod kuce, dolazi sa tortom i pitom da im pravi drustvo.

Taman se spremam da krenem, zove drugarica – dosla joj familija iz unutrasnjosti.

Pojavljuje se i zakoniti blistajuci od srece – nasao sam zamenu, da ne budes sama za Novu godinu!

Kao sto rekoh – najvaznije je da zena zna da se izbori za disanje punim plucima.

Pa makar jedva disala…

(slika preuzeta sa interneta)

4 comments

  1. Sizif · јануар 3, 2016

    Pa, srećno ti izvojevanje pobede za disanje punim plućima. 🙂

    Liked by 1 person

  2. udavaca · јануар 3, 2016

    Hvala, i ja tebi zelim sve najlepse, 🙂

    Liked by 1 person

  3. Bebina mama · јануар 3, 2016

    Ah sto su mi poznati ti mamini planovi koji se u poslednjem trenutku izmene…Ja cu pricekati boga mi jos deceniju do disanja punim plucima (nadam se), ali povedena proslogodisnjim iskustvom, ove godine sedela sam sa zakonitim-kod kuce.

    Liked by 1 person

Оставите одговор

