Ukočenost

Da, ukocila sam se!! I to ne malo – onako, bas, bas!!!

Odjednom sam primetila da su mi noge porasle i to prekomerno, duze od Barbikinih&zirafinih, jer ne mogu nikako da ih dohvatim da, recimo, navucem carape, o pertlama i da ne pricam.

Takodje je i moje samopouzdanje dobilo dodatnu injekciju ponosa – nema saginjanja, ni u jednoj varijanti!!!

Zato je kucna celjad dobila na kondiciji – ako nesto ispustim ili treba da mi se doda, samo viknem i neko se stvori da mi pomogne (zabeleziti – ne treba mnogo vikati, zabolece me grlo a i nervira ih kad urlam)

Takodje su i ojacali – ne mogu sama da ustanem, pa mi je neophodna „cvrsta muska ruka“ .

Naravno, nisam sebicna, nego radim i na samopouzdanju zakonitog – nigde ne mrdam od kuce bez njega, okacena na njegovu snaznu ruku – moj oslonac i potpora, mora da koraca sporo i pazljivo, i da me svaki cas zapitkuje „mogu li?“

Ne mogu, ali nema veze, bitno je da se oboje zbog toga dobro osecamo!!!

Naravno, mislim i na opstu dobrobit, poimenicno na poreske obveznike u liku farmaceutske industrije – Brufeni, Diklofeni i ostali analgetici cuda cine, dobro, ne bas cuda, ali se osecam bolje, ok, ne osecam se bolje i nemam pojma sto to djubre pijem osim da ubedim sebe da eto, nesto radim po tom pitanju, ali sve to nema veze – bitna je porodicna sloga i harmonija koju smo, eto, postigli.

…jedino se brinem sto mi klinac pominje neko spremanje ispita kod druga, a zakoniti neko snimanje pesme, obojica sa neodredjenim rokom trajanja zanimacija, ali razmisljacu o tome kasnije…recimo, kad budem morala u kupatilo!!!

(slike preuzete sa interneta)

Оставите одговор

