Kuvar

Do sad sam nailazila na dve vrste muskaraca koji vole da kuvaju – Dogmaticare i Umetnicke tipove.

Prvi su rigidni tipovi koji nista ne prepustaju slucaju, slepo se drzeci egzoticnih recepata, pa dugo i mukotrpno pripremaju obroke („Ovde lepo pise – nastrugati muskatni orah, necu taj u prahu!“).

Drugi su majstori improvizacije, ljudi koji ceo posao oko kuvanja ne uzimaju preterano ozbiljno, pa je priprema jela brza i laka, a rezultat uglavnom – los! („Pa sta ako nemam luk, papriku, vegetu i pirinac, napravcu djuvec i bez toga!“)

Prevedeno u realne termine, to izgleda, otprilike, ovako sa Dogmaticarem – „Pokusao sam da napravim onu corbu sto si mi dala recept, ali mi se djumbir nije cinio dovoljno svez, a za glavno jelo sam nasao samo ananas u komadicima, nema u kriskama“. Ne, nema govora da se on folira i izvlaci, sva ta jela su napola vec spremljena, jedino on nije mogao da ih dovrsi zbog nedostatka pravih sastojaka.

A sa Umetnikom je drugacije – „Da, zaboravio sam da stavim rezance u supu, nisam ni posolio, zelen nisam mogao da nadjem, ali zato je meso u supi sveze! I krompir u paprikasu je super, to sam se setio da posolim, ali nista drugo nisam dodao!“

….

Ono sto je zajednicko obojici tipova kuvara je, osim ljubavi prema kuvanju i – pustos koju ostavljaju u kuhinji!

(Slika preuzeta sa interneta)

4 comments

  1. nena3110 · фебруар 5, 2016

    Moj muž, mislim, nije ni u jednoj grupi.
    Kuva kad mora, naučio je jer ne radi, na žalost, o kako bih rado kao nekad kuvala popodne za sutra, kuva dobro, ali od toga ne pravi nauku, niti je zainteresovan. Kuva kako mu ja objasnim da treba i uvek je dobro.
    Dopada mi se tvoj post, bilo bi lepo da imamo muškarce koji u kuvanju uživaju.

    Liked by 1 person

  2. Pixel · фебруар 6, 2016

    A žene…
    Postoje dve vrste. Jedne kuvaju na skupu stuju, a druge ne kuvaju uopšte! 🙂

    Liked by 2 people

Оставите одговор

