Maserka

„Pre par godina, zamoli me drugar da pomognem njegovoj tetki da prenese neki sto i orman iz njene radnje na plac.

Odem kod tetke,cudna neka radnja, ona kaze – Treba jos neke stvari da spakujem, barem jos sat-dva necu biti gotova, sedi tu i zabavljaj se, brzo cu ja.

I posalje mi neku devojku u svilenom kimonu, spopadne me, kaze – tajlanska masaza.

Onda shvatim kakva je to radnja i kakva masaza, odnesem posle taj sto i orman na plac…

Posle par meseci, dolazi moj dobar ortak i kaze – Resio sam da se zenim! Da mi budes kum!

Pitam ortaka – Ko je buduca kuma? Kaze – ozbiljna devojka, uciteljica, ne smem da idem kod nje u skolu, zbog roditelja, ona strogo pazi na pristojnost.

OK, upoznam kumu, kad ono – maserka!

Jos gore, prepoznala i ona mene, sta da radim?

Posle me jurila da mi „objasni“ i da mi se „oduzi“ sto sam precutao, ali mene to vise nije interesovalo.

Ne volim tajlandsku masazu.“

(slika preuzeta sa interneta)

Оставите одговор

