Mržnja

‘Mrzim ga, nego sta!

Niko mi nije tako nesto priredio!

Zamisli sta je tu sve trebalo uraditi, kakve price i lazi smisliti, koliko priprema sve to zahteva!

A ja sam mu sve verovala!

I ne samo ja – svi smo mu verovali!!

I da ide na sluzbeni put, i da je oslabio od briga na poslu, i da ce da dokupi jos parce placa pored naseg, pa mu zato trebaju pare, i da je moderno da se osisa do glave, i da je mamuran pa mu je muka…

Pa kad je poceo da vice na mene, bila sam sigurna – nasao je neku drugu!

Vec sam i papire za razvod pocela da skupljam, kad sam naisla na otpusne liste iz bolnice – hemoterapije, zakazane operacije…

Tek onda se naljutio, jedva smo ga ubedili da ide u bolnicu!

Naravno, bilo je prekasno…

Pa normalno da ga mrzim, i njega i ovog popa sto je zbrzao opelo, i sve…“

(Slika preuzeta sa interneta)

7 comments

  1. nena3110 · март 12, 2016

    Uh…tuga je velika.
    Oni najbolji odlaze, a da se ne požale.
    Mislim da ni to nije dobro.
    Život je sada, carpe diem.

    Liked by 1 person

  2. Srđan Novaković · март 13, 2016

    Kakav neočekivan obrt u par rečenica. Divno napisano.

    Liked by 2 people

  3. Hank Moody · април 22

    Odavno nisam pročitao nešto snažnije u ovako malo rečenica. Jako, emotivno, nemam riječi.

    Liked by 1 person

Оставите одговор

