Lift

Sad je definitivno – lift me mrzi!!

Pre dve godine, krenem po cigarete uvece, bez tasne i telefona, opusteno, i lift se zaglavi.

Posle beskonacnog lupanja i vikanja nadje se neka dobra dusa koja pozove majstore i izvuku me iz lifta.

OK, kapiram da je lift protivnik duvana, i da mi na to skrece paznju.

Letos kad smo renovirali kupatilo, podrazumeva se da je prva stvar koja se pokvarila bio bas – lift.

Naravno, onda se sut iznosio stepenicama, a plocice, lepkovi i sve ostalo unosilo peske, polako.

Opet, to je dokaz da lift ima integritet cim odbija da se ponasa kao teretni.

Jesenas su ga konacno popravili, pa kad sam se vozila sa klincem, a on se nesto durio, ponovo se zaglavio.

Postujem, lift skrece paznju na neprimereno ponasanje dece i omladine.

Posto ova prica ima sve elemente neuzvracene ljubavi, naravno da su tu netrpeljivost lifta prema meni i drugi primetili.

Komsija 80+ kad me vidi ispred lifta hrabro preskace po dva stepenika pricajuci o kondiciji, baba sa cegerima kaze „Neka, duso, sta je sesti sprat?“, komsinica sklanja dete i kuce „Sacekacemo, ne zurimo“, a mlada majka sa treceg vuce bebu sa kolicima i motivacijom „Bas sam se ugojila, da malo vezbam“.

Trazi se dobar ljubavni savet – kako da osvojim lift?

(slika preuzeta sa interneta)

Оставите одговор

