Bekstvo

Svakako da cu naci boljeg! To barem nije tesko!

Ali, on nije otisao! Ne, ne!

Jer, zna se – muskarci ne odlaze! To zna svako, cak i najobicnija statistika kaze da muskarci odlaze samo u dva slucaja – kad ih izbacis, ili ako ih neka profuknjaca odvuce.

A ja mu nikad nisam rekla da ode! Nikada!

Svasta sam mu govorila, priznajem, ali da ode – nisam!

I sigurna sam da nema nikakvu svalerku – stalno sam ga pretresala, proveravala mu mobilni i prisluskivala razgovore, tacno znam koliko mu je minuta potrebno da se vrati sa posla, a koliko za pijacu.

Ako negde i ode sa drustvom, tu je redovno i moj brat ili neki rodjak, i zato znam – nema nijednu!

Cak sam mu i ves namerno drzala neuredan i lose iskrpljen, kazu da se odmah vidi kad ima neku jer trazi nove gace i carape.

I, znam da muskarac ne sme da bude besposlen, svakakve mu misli padaju na pamet.

Zato sam mu nasla jos jedan posao, a i u kuci uvek ima sta da se radi, da mu ne padnu gluposti na pamet.

Na kraju krajeva, niti cisti niti kuva MENI, nego NAMA svima!

I zna on da sam ja lepa i privlacna zena, uvek mogu da nadjem nekog!

Ali sad se vec brinem – sigurno mu se nesto desilo, pa niko ne bi od kuce pobegao…

(slika preuzeta sa interneta)

2 comments

  1. nena3110 · март 25, 2016

    Pobegao od dobrog. Budala!
    Da, naći će ona boljeg, samo da koji milimetar popustu kaiš.

    Liked by 1 person

Оставите одговор

