Gane i ja

Ganeta sam znao ceo zivot – oduvek je bio ozenjen, kao sto sam i ja oduvek bio samac.

Ziveo je sa zeninim roditeljima i bulumentom svastika i zetova, pa su mu zato sve prijateljice bile situirane.

Pomalo sam mu zavideo na njima, kao i on sto je meni zavideo na neafirmisanim manekenkama i vecinom praznoj gajbi.

Gane je zeleo da bude „ozbiljan“ slikar, pa je radio kao zavarivac i ubijao se da ide na slikarske kolonije i ucestvuje na grupnim izlozbama, na kojima bi prodao jednu ili nijednu sliku.

S druge strane, ja sam svoje mazarije prodavao na trgovima i vasarima, radio portrete po ulicama, i uglavnom lepo od toga ziveo.

Jasno da je bilo vecno rivalstvo izmedju nas dvojice – stalno smo gledali kako da zeznemo jedan drugog.

Jednom me je zvao kasno uvece, cula se muzika i graja, kaze – Matori, haos zurka, dodji!! I da mi adresu negde u Golfu.

Odem poslednjim busem, zima stegla, nema govora o zurki – neku babu sam probudio a neki tip pustio dobermane na mene, jedva zivu glavu izvukoh, dok sam nasao taksi zaradio i upalu pluca, ne pitaj.

Posle Gane pocne da se lozi na neku pevacicu sto je sa mnom isla u skolu. Kazem – Matori, sve sam sredio, idi kod nje na gajbu i kazi da si kupac za cilim, to je sifra i nista se ne sekiraj!

Naravno, nisam mu rekao da joj je muz neki mafijas, ljubomoran ko kuce, a i Gane se javio tek kad je prezdravio…

Na kraju mi se Gane ipak osvetio – upoznao me je sa mojom sadasnjom zenom, ali to je neka druga prica…

(Slika preuzeta sa interneta)

Оставите одговор

