Do poslednjeg daha (jos o skoli)

Blizi se kraj skolske godine.

Svakodnevno Deda dolazi da radi sa Mladjim Gospodinom matematiku i fiziku.

Sa Bakom se jezici rade dva puta nedeljno („Malo je to, kako ona misli da ja popravim ocene ako tako retko dolazi?“), a Tata nocu pazljivo popunjava neme karte i podvlaci bitne delove biologije i istorije.

Cak je i Stariji Brat, koji je principijelni protivnik porodicne manufakturne radionice domacih zadataka, ipak resio da preprica Mladjem Bati sve tri lektire koje je u zivotu procitao.

A Mama?

Sta – Mama?

Mama, osim sto nalazi slicice i tekstove na netu za razne Projekte, ODBIJA svaku saradnju po pitanju skolskih obaveza.

Naravno, svi se slazu da je Najgora majka, Lenja i Bezobrazna, Nezainteresovana i Sebicna, koja upropascava decju buducnost….

Onda se setim kako sam se samo DVA puta u zivotu usudila da molim MOJU mamu za pomoc – jednom u petom razredu iz engleskog, i u trecem srednje iz nemackog.

Nije bilo nista komplikovano, preskocila sam po jednu lekciju i pitala mamu, ali…

Mama me je odmah odvela u Skolu stranih jezika, s motivacijom „Ne pada mi na pamet da se zamlacujem, ima kome je to posao da objasnjava!“

I tako do mature…

Slicno je i Zakoniti prosao sa svojim ocem, koji je smatrao da „Samo lenstinama trebaju dodatni casovi iz matematike!“

I, sta je – tu je!

Baba, Deda, Tata i Bata slozno saradjuju na popravljanju ocena, a Mladi Gospodin i Lenja Mama se rvu oko toga ko ce da se igra na racunaru…

(slika preuzeta sa interneta)

Оставите одговор

