Čips

„…a sada dodjem kuci, pojedem čips i bacim kesicu na patos!

Razumem ja sto zene vole da imaju muskarca, da zive sa nekim, da dele…

Meni to sada ne treba – mozda cu zeleti to jednom, sada ne.

Imala sam i muza i decu i kucu i sve…

Trcala s posla u vrtic, ratovala s majstorima dok su zidali, a kad su dovrsili stalno cistila i spremala.

Velika familija, uvek je neko na spavanju i rucku, stalno zanovetanje za cistu kosulju ili neoprane tanjire, uvek neko od njegovih ima primedbe kako kuvam, kako gajim decu, kako cistim…

I njegova mama koja tvrdi da musko sme i da pije i da bije, da je moje da cutim i kucu gledam, i da nista ne valjam jer je videla negde prasinu ili paucinu.

Pa zimnica je uvek losa i uvek je malo, treba i njegove sestre da odnesu, i kako to da sam ostala bez posla, ne moze on i mene da izdrzava..

I cim su deca porasla i otisla, otisla sam i ja. Podstanarska sobica, meni je dosta.

Da, imam nekog. Da ozenjen je, meni to odgovara – dodje, popijemo kafu, druga brine o njemu.

Nekad ponesto i popravi, uglavnom placam majstore, necu da se mnogo obavezem.

Nedavno je poceo da prica o razvodu – jedva sam ga ubedila da to nikako ne radi!

Ko zna, mozda se stvarno i razvede – onda cu morati da prekinem sa njim, ne mogu ja opet da nekog trpim i sluzim i sve to jos jednom da preturam preko glave.

Nego, kupim kesicu čipsa i posle je bacim na patos! Niko mi ne zanoveta…“

(slika preuzeta sa interneta)

2 comments

  1. Pixel · јун 23, 2016

Оставите одговор

