(Ne)nasilje u porodici

Kao svaka Prava Domacica, ubedjena sam da Zakoniti ne ume da kupuje na pijaci, pa sam , u smislu edukacije, krenula sa njim.

Uzan, neravan trotoar, s jedne strane nizbrdica do garaze i – spotaknem se i padnem!

Zakoniti me vuce za ruku, a ja se veselo kotrljam prema vratima garaze…

Sledeca scena traje desetak sekundi – sedim na zemlji i kmecim, Covek mog zivoga nagnut, pokusava da me podigne i onda se desava kulminacija:

Trojica muskaraca, razlicitog zivotnog doba (30/50/80 godina) se odjednom stvorise i, preteci gledajuci Zakonitog, pocinju sa

„Gospodjo, da vam pomognem“

„Bezi ti, gospodjo, evo ruke!“

„Ajde, da ustanete, a ti….!!!“

Zakoniti sapuce – Ajde, misle da te bijem!, Najstariji Dzentlmen, manirom iskusnog fizioterapeuta, jednim potezom me dize na noge, Najmladji Dzentlmen (kao trokrili orman) se nudi da me otprati kuci, a Sredovecni Dzentlmen pominje policiju, batine i manijake…

Epilog:

Zakoniti je zadovoljan sto me je zaustavio da se ne otkotrljam do garaznih vrata i sto me je dopratio kuci, a ja sam presrecna sto ipak ima ljudi koji odmah, bez razmisljanja, reaguju cim im se ucini da postoji nasilje u porodici!

Jedino santam, ali ebiga, nijedno naucno saznanje nije proslo bez zrtava…

2 comments

  1. oblogovan · јул 9, 2016

    “Весело котрљам ка гаражи“… 🙂
    Весео пост.

    Liked by 1 person

Оставите одговор

