Beba

„…ma bas me briga!!

Sta mu moze?

Da ga tuzi?

Jedva cekam, bratanac mi advokat, a komsinica radi u sudu.

Da ga bije?

To bih tek volela da vidim, sa njenih cetres kila!

I, da je pita covek – zbog cega?

Pa i njoj je bilo lepo, nije samo mom sinu.

Kako je ON mogao da zna da ona ne koristi zastitu i da ce da zatrudni?

A on se vec mesecima sprema za emigraciju i sredjuje papire.

Dobro, znam da se zaljubila, a i njemu nije svejedno, vidim! Ali nece valjda da ostane ovde jer ga ona tuzi?

Ima ona i mamu i sestru, neko ce joj pomoci, i moj sin je nezaposlen.

Prosla su vremena kad si morao da se zenis kad napravis zgepce.“

….

„Da abortira?

Moje unuce???

E pa nece moci!!!

Moja krv, moja sorta, bre!!!

Sigurno je sin, kod nas su samo muska deca!

A ako je devojcica? DIVNO!!!“

….

„Ako okrecimo vikendicu i stavimo dupla stakla, mozemo i zimi tamo da budemo pa da im ostavimo stan. A kum Steva moze da ga zaposli u bakalnici, dok ne nadje nesto bolje.

Da ode?

GDE BRE DA ODE SA MOJIM UNUCETOM, JESI LI TI LUD?“

(slika preuzeta sa interneta)

Оставите одговор

