Svadja

…sugava kravo!!

Izleteo sam i tresnuo vratima!

I uvek isto – tako me je iznervirala da bih je smozdio!

Da, prvo smo se posvadjali, pa sam vikao i tek onda izasao.

I baba iz komsiluka sto viri iza otskrinutih vrata je odmah pobegla i zakljucala se.

Ako, i treba, sve su one iste!

Pocinje kisa!

Mater joj curecu, sad cu jos i da pokisnem, glupo je sto sam istrcao samo u kosulji.

Pa ne mogu da verujem sta mi ta zena radi!

Ume da bude i slatka, slazem se, jos uvek je jako lepa, ali je sve ludja i bezobraznija s godinama!

I jednom cu stvarno nesto da polomim, ne mogu svaki put ovako.

A zasluzila je dobre batine, zna to i ona ali se pravi!

I gde sad po ovom pljusku da nadjem ruze da se pomirimo, mamu joj njenu, sta mi radi?

(Slika preuzeta sa interneta)

4 comments

  1. Sizif · јул 31

    Stoj na kiši jedno sat vremena, pa će da ti dođe na pamet. Prvo da takvo nešto više nikad ne uradiš, a posle sve ostalo.

    Liked by 1 person

  2. Marina Majska · јул 31

    Slike iz života…

    Liked by 1 person

Оставите одговор

