Pristanak

‘Da, hocu.

Potpuno se slazem, to je uvek i bilo tvoje.

I taj zidni sat mi se ne svidja, mrzela sam ga jos kao mala.

A te soljice je tvoja sestra donela.

Peskire sam kupovala sa tvojom mamom, to je njen izbor, ne moj.

TV i muzicka linija su ionako uzeti na kredit i stari, ne secam se vise, normalno je da ih ti uzmes.

Razume se da ti i auto treba.

A sta ja mogu da radim sa placem? I ovih par saksija mi je dovoljno…

Mislim, nosi sve, na sve pristajem, samo da te ne gledam vise…’

(Slika preuzeta sa interneta)

7 comments

  1. Jasna19 · август 4, 2016

    Kad dotle dođe, do tog „samo idi, ne mogu da te gledam više“ – nema nazad. Nema popravni. Šta je bilo, bilo je. Zbogom, diko. 🙂 Bez gorčine.

    Liked by 1 person

  2. udavaca · август 4, 2016
  3. tanjat · август 7, 2016

    Čitajući prva tri reda, učinilo mi se da je reč o pristanku na brak :). Eto kako počeci mogu biti razni. Veliki lajk.

    Liked by 1 person

Оставите одговор

