PRICE O ENI Prica prva – Mama Lela

„Ne, necu se vise udavati.

Resila sam – jednom je dosta!

Ipak, ako bih se odlucila, to bi morao biti mnogo mladji muskarac – i ja sam bolesna, ne treba mi da negujem matoru drtinu.

Zatim, mora da ima diplomu – pokojni muz nije imao fakultet i ceo zivot su me nepismene seljancure gledale s visine jer su udate za doktore ili inzenjere.

Mora da bude visok i zgodan, kao i moj Laza sto je bio, ne podnosim debele i celave muskarce!

Laza je sve po kuci znao da popravi, pa bi i novi muz trebalo sve da zna.

Podrazumeva se da ima para i da voli da putuje kao i ja, pa da zajedno idemo na romanticna mesta, kao sto sam s Lazom isla.

I,najvaznije – da nema decu!

Dosta sam ja trpela dok je onoj kravetini davao pare…

Da, ja sam zena objektivna – to sto mi je Ena cerka, ne sprecava me da kazem da je predebela i ruznjikava na onu matoru vesticu, moju svekrvu.

Laza ju je obozavao, smatrao je da je savrsena i uopste nije primecivao da je nesposobna i lenja i da nikad nece od nje biti nista …

Mene je, bogami, bilo sramota da se sa njom pojavim negde, isto kao i sa onom zabradjenom babuskarom, ali sama sam kriva – Laza je stalno trckao oko mene, ubedio me da se vencamo i onda mi obe natovario na vrat, i cerku i babetinu…

Nikad nismo imali svoj zivot – svaki dan smo isli kod babe na rucak, kvarila mi dete, ucila je glupostima i nisam mogla da verujem da ce Ena, takva kakva je, uspeti da upeca doktora.

Naravno, nije joj dugo trajao – cim je otisla na sluzbeni put, on je nasao bolju, sto i nije tesko.

Licno, krivim je sto ga je oterala i ostavila decu bez oca – doktor bi se svakako vratio, a ona nije u stanju da nadje boljeg.

I to je i dokazala – ne mogu da shvatim da se udala za sofera i rodila bebu!

Naravno, doktorova deca su pametnija i lepsa od soferove cerke, ali to sam mogla i ja da joj kazem.

I mada se pravi da je srecna sa njim, znam iz iskustva da ne moze da bude zadovoljna – pa ni ja nisam bila sa njenim ocem!

Nego, sad nagovaram unuke da odu kod svog oca – vise ce da nauce i bolje navike da steknu uz doktora nego uz majku i sofera…“

(slika preuzeta sa interneta)

2 comments

  1. nena3110 · август 9, 2016

    Teško nama sa nama!

    Liked by 2 people

  2. udavaca · август 9, 2016

    Najteze, 😀

    Свиђа ми се

Оставите одговор

