PRICE O ENI Prica treca – Tata Laza

Svi kazu – ti si cudo, preziveo si dva sloga, ali cuvaj se, treci ce te dokusuriti!

A ne sme sada nista da mi se desi, moram jos malo da izdrzim, da ona decica malo ojacaju.

Ena je dobra mama, ali brinem za njeno zdravlje, mnogo radi i mnogo se sekira, plasim se da ne prodje kao i ja.

Ne bezim od posla – ceo zivot sam radio, sad ne bih ni umeo da lenstvujem!

Nisam imao oca, pa sam rano postao glava kuce, i zarekao se – porodica je najvaznija!

Zato mi je tesko palo kad je burazer otisao u Ameriku.

Posle sam se ozenio Lelom i dobio Enu.

Lela je bila najlepsa i najpametnija devojka koju sam ikada video.

Dobro, imala je svoje bubice kao i sve zene, ali sam se ponosio njome i trudio se da bude zadovoljna, nisam mogao da podnesem pomisao da me ostavi.

A mogla je stalno da ode, nije bas bila najsrecnija sa mnom, pa sam se trudio da nas odrzim sve na okupu.

Po svaku cenu.

Zato sam i Enu naucio da je kucni mir najvazniji i ona se, sirota, bas trudila – kad je baba umrla, preuzela je na sebe i sve sitnice oko Lele – da spremi kolace, dotrci da poradi nesto, sasije, sredi…sve ono sto ja ne stizem od posla.

Eni je tesko bilo kad se razvela, ali nisam joj nista rekao – vidjao sam i pre onu barabu doktorsku sa kojekakvima,ali sam se nadao da ga Ena nece bas zateci na gomili.

A novi zet je sjajan momak – jednako brine o svoj deci, ne pravi razliku.

I mnogo radi, kao i Ena, pa ja malo pomognem – pricuvam decu, prosetam ih, odvedem na fudbal ili u cirkus…

Lela se ljuti sto je zapostavljam i trosim novac, hoce da idemo na Sejsele.

Dobro, kazem, icicemo, obecavam, ali sad je tamo pretoplo.

A ne sme sad nista da mi se desi, zbog Ene..

(slika preuzeta sa interneta)

Оставите одговор

