PRICE O ENI Prica cetvrta – Ena

Sad ce nova skolska godina, moramo da kupimo knjige, patike, jakne…

Frizider nesto zabusava, ali izdrzace jos malo, nadam se.

Sreca sto su deca kod Markove mame na placu, pa smo Marko i ja stigli i da okrecimo.

Ove godine bi mozda mogao i strika iz Amerike da dodje, pa da sve bude lepo i cisto.

Mnogo ga volim, a i on mene – uvek je veseo i drag i donese deci cokoladu.

Nisam nikad bila kod njega, zato se i radujem kad dodje.

Mama se ljuti – kaze da sam je zaboravila, nisam joj ove nedelje odnela kolace zbog krecenja.

I zali se da mnogo trosim na sebe, ali ona to uvek kaze kad kupim sebi neku sitnicu…

A bivsi me opet tuzi, verovatno hoce da se ponovo smanji alimentacija, ali ovaj put necu da pristanem – valjda me nece najuriti sa posla sto stalno idem u sud!

Otkad je tata umro, pomazu nam Markovi roditelji, pa nekako izlazimo na kraj – i on i ja radimo jos i dodatne poslove kad ima, ne biramo.

Mama sad hoce da ide na more, kaze da davno nije bila u Spaniji, pa joj svasta treba – nova haljina i papuce za plazu, malo dzeparca i novi koferi, stari su se raspali jos prosle godine kad je isla u Pariz…

Kaze – manje jedi, bices i lepsa i zdravija, a i vise ce ti para ostati!

Samo da se frizider ne pokvari…

…….

EPILOG

Prica peta – Stric Ilija

Ove godine cu ici u hotel – lepo je kod Ene ali guzva, ima troje dece i stalno trci kod onog cuda od majke, ne moze jos i oko mene.

Ovako, odemo na rucak, i vidim nju i decu…

A mozda cu ove godine sresti i Draganu.

Cuo sam da se razvela one godine kad mi je brat umro, nezgodno mi bilo da odem sa sahrane da je trazim.

Posle smo stupili u kontakt, ona nije imala pojma da sam u Ameriku otisao kad se ona udala, nisam mogao da podnesem da je gledam sa drugim.

Brat i majka su onda prodali kucu i zemlju, uzeli pare i rekli da me moj deo ceka, ako bas hocu…

Necu, ne treba mi – sve je ionako dobijao burazer, mene je poslao u internat da ga sto manje kostam.

Zato je i bilo dobro sto smo se retko vidjali, makar da se ne svadjamo.

Ali kad je umro, smatrao sam da je moja duznost da ga sahranim, ipak ja imam vise od njih u Srbiji.

Lela mi je preporucila hotel i pozvala da dodjem na kafu.

Ne znam, verovatno ona bolje zna, ali meni se cini da Ena nije tako sebicna i zla kako majka prica o njoj i da bas lepo brine o muzu i deci.

Brine i o mama-Leli, stalno ide kod nje i nosi joj ponesto, to sam i ja video prosle godine.

Zato sam resio – necu vise Leli da ostavljam novac za Enu i decu, ovaj put cu licno njoj i Marku da dam dolare.

Nesto mi se cini da Lela dobar deo novca zadrzava, moracu da pitam Enu koliko para dobija kad ja posaljem.

A mozda Ena i jeste losa, ko zna…

Nego, ako uspem da vidim Draganu i ako sve bude u redu, da li ce da pristane da ode sa mnom u Ameriku?

(slika preuzeta sa interneta)

2 comments

  1. skitara0404 · август 12

    Neko tu čini fantastične zaokrete! Život ili autor? Ako je život, drago mi zbog Ene, a autoru pohvale u oba slučaja 🙂

    Liked by 1 person

Оставите одговор

