Prošnja

Jutros stavim spadalo na glavu, dohvatim kolica i krenem na pijacu.

Prilazi mi uredno obucena zena:

„Izvinite, gospodjo?“

„Da?“

„Hocete li da mi date 500 dinara?“

Opa, Miki! 500 dindzi!!!

Do sad su mi prosjaci trazili 20, 30, najvise 50 dinara, ali ovo…

To znaci da, cak i u pijacnom izdanju, delujem dovoljno bogato i uspesno, licim na osobu koja moze da da 500 dinara nepoznatoj osobi bez reci, i bez uticaja na licni budzet!

Takodje, ostavljam utisak dobre duse, velikodusne zene koja ce prepoznati i pomoci sirotoj zeni u nevolji.

I taman kad krenem da vadim novcanik, setim se da ukupno imam 400 dinara i namrstim se na nezajazljivu zenturacu:

„BEZI BRE!!!“

13 comments

  1. Cyber™ · август 19, 2016

    Mogla si da joj daš 350, i za 50 dindži da kupiš dve kifle. Baš si bahata.

    Liked by 2 people

  2. Negoslava · август 19, 2016

    I sad ne znam da l’ da se smejem ili da plačem. Časna reč.

    Liked by 1 person

  3. Negoslava · август 19, 2016

    E, mora i ovo da kažem: sigurna sam u to da je ona danas „zaradila“ više nego što si ti potrošila!

    Liked by 2 people

  4. Milica Djokić · август 19, 2016

    Mene nisu odavno na ulici zaustavljali ali mi zato redovno ulaze u radnju i traže :za lekove,za nezbrinutu decu,za decu ometenu u razvoju,za svoju decu….Mislila sam da im je mašta nepresušna ali počeli su da se ponavljaju.Pare im ne dajem(a i odakle?) a ako im ponudim neku lizalicu za njihovo dete ,pogledaju me prezrivo i sami izadju 🙂

    Liked by 1 person

  5. Станимир Трифуновић · август 19, 2016

    Амбијент из Чеховљевих прича…
    Поздрављам!

    Свиђа ми се

  6. aleksandranm · август 19, 2016

    ..a i da imam, odakle mi?!

    Свиђа ми се

  7. Rada72 · август 19, 2016

    Sestro slatka, meni se to isto desilo, samo pre nekoliko godina. Nisam joj dala novac, zapanjila sam se što od toliko sveta na ulici nađe baš mene 🙂

    Liked by 1 person

Оставите одговор

