Muke po dijeti

Kaze – uz ovu dijetu smes SVE da jedes, samo izbaci hleb i slatkise!

Medju nama, slakise ne volim – poslasticarnice bi propale pored mene, ali bi se pekare obogatile!

I, dobro je krenulo – poslusno brstim salatice, vockice i posno meso.

Za dorucak.

I za rucak.

Za veceru, ceznjivo gledam coskove frizidera sa omiljenim masnim sirevima, slaninom, cvarcima…

Pravi sam karakter, pa idem na spavanje ranije.

Sutradan, gledam s nerazumevanjem bureke i kroasane koje momci jedu. Zatvaram se na terasu dok ne zavrse sa doruckom.

Miris vanile iz neke komsijske kuhinje daje mi inspiraciju – sto ne napravim klincima kolace?

Klinci odusevljeni, ja uzivam u mirisima, pitam se kako do sad nisam volela kolace?

Sutradan sam pekla palacinke.

Prekosutra sam napravila pitu s jabukama.

Pa cupavce.

Pa mafine.

Pa je Zakoniti poceo da se zali da se ugojio.

Stariji klinac je trazio kintu za teretanu, da se malo stese.

Mladji klinac odbija da ide na trening, kaze – smeju mu se da je debeo.

Ne razumem bas sta se desava, meni dijeta prija.

Jos sam i oslabila.

Srecom…

(slika preuzeta sa interneta)

Оставите одговор

