Kuče

Svako od nas je u zivotu nailazio na razlicite situacije i osobe, neke smo bas, bas dobro upoznali, o neke smo se samo ocesali, a neke i izbegavali…

Da se razumemo – imala sam posla i sa uspesnima, gubitnicima, hipohondrima, namcorima, obrazovanim i dosadnim.

Gajila sam i bebe i pubertetlije, muzeve, babe, macke, morske prasice…

Ali nisam kucice.

Mlada dama, mesanka stara oko mesec dana, je potpuno novo iskustvo u nasem domu.

OK, odbija da jede granulice, ali to je u redu – i ja ne bih jela danima istu hranu.

U stanju je satima da se igra sa plisanim igrackama i da se posle mazi.

Dobro, mozda malo olako leze na ledja i dize sve cetiri u vis, ali tesim se da je to samo sa nama.

Svako jutro, vec oko pola pet, budi me i mase repom – neprocenjivo!

Razvlaci papuce po stanu, ali i za to imam razumevanja – kakvo je to zensko koje ne voli cipele?

Doduse, kriticki je nastrojena prema lakoj literaturi, tj. pojela je cosak knjige, ali s druge strane, vrlo brzo uci sta sme da radi, a sta ne sme – malo je cvrknemo novinama, i na taj nacin smo konacno nasli pravu primenu domace stampe.

Ono sto mene muci je sledece – kako da naucim jednu kerecu mladu damu da se njuska ne umace u sopstvene izlucevine?

Mislim, prava dama pravi sranja, ali ne trpa nos u njih….

2 comments

  1. Olja Ristic slucajni bloger · септембар 20

    Moje dve jure macin minuli rad sta da ti kazem ☺

    Liked by 1 person

Оставите одговор

