Mir & ljubav

Ma nisam je tukao! Ne mogu ni kera da udarim, kamoli ženu.

Jesam se po kafanama jednom zakacio sa pijanim Milenkom, ali nju nisam dirao.

A trebalo je – neke zene traze batine i nesrecne su bez njih.

I ona je bila takva – smejala se kad sam je uhvatio sa Zikom, kaze -sta ces sad?

Necu ništa, ajmo kući, deca čekaju…

I nije bila nikakva ni žena ni majka, sve sam sam radio, sestre mi pomagale.

Velika kuca i dobra radnja, posla po ceo dan, da je pametna, da radimo i uzivamo.

Ali ne -okupila neke vracare, po ceo dan gataju ko je ruzno gleda i cuska im pare, par tih baba donosi joj abrove od Zike i Milenka i ko zna koga jos, deca musava i gladna…

Pa joj je valjda i to dosadilo, dosla i neka Mici, vucarala se po svetu, dovela neke drogirane sto propovedaju mir i ljubav i moja zena ode s njima…

Posle na sudu pricala da je bijem, i jos svasta nesto, tražila pare, a decu ostavila…

Ne znam gde je i necu da znam.

Cuj, mir i ljubav – pa ako to kod mene nije imala, ne znam gde ce naci…

(slika preuzeta sa interneta)

Оставите одговор

