Dve priče o nasilju

Kaze drugar – baba od 83 ubila dedu stanglom, napisi pricu o tome!

I ja smislim dve varijante, pa birajte, 😀


1.

„Jeste, kriva sam!

Sad svasta pricaju i izmisljaju razne burgije, a nema tu nista. I nije on bio nista kriv – takav je oduvek, pogan. I sin je na njega , isti.

Samo je snaja bila pametnija od mene pa pobegla posle prvih batina. I nije mu dala da vidi decu bez para, zato ga deca sad i ne gledaju.

A sin se napije pa trazi pare od mene, ili od oca. Preti. I matori preti, pobiju se svaki cas. Dobijem i ja svoje, sta tu…kao da je njemu tesko da bije majku.

A trebalo je da odem jos pre pola veka, ne da gledam kako postaje isti izrod.

I dobro je sto makar matorog vise nema. A kad odem u zatvor, sin mi ne moze nista!

Pa da, kazem ti, ja sam kriva, samo ja!“

……..

2.

„Ne secam se kad je tacno pocela – da li posle komsijske svadbe kad sam gledao pevaljku, pripit legao a pribudio se s masnicama.

Ili kad subotom dodjem iz kafane, a sav sam ubiven ujutru.

Ali – bruka! Druge zene lome, placu, prete da ce otici, a ova moja – udri!

I to prvo mucki, dok spavam i kune se da sam sanjao.

Posle se nije ni ustrucavala, cekala da popijem pa tukla.

I ja posle kad je izdevetam – proso voz, ide pa kuka po selu, svi okrecu glavu od mene.

A ja od sramote ne smem nikom ni da kazem – bruka!

Pa tako nastavila, ostrvila se – gledo si onu, udri, pio si sinoc, udri, gde su pare…

I branim se, al ne smem mnogo, zenska prava i to…

Sad sam vec kilav i izlomljen, mator, valjda mi nece doci glave….“

(price su fiktivne, nemaju veze sa stvarnim dogadjajem, kao ni slika preuzeta sa interneta)

Оставите одговор

