Bračna terminologija

Posle pocetnih „ljubavi“,“kuco“ i „maco“, ako preskocimo zestoke izraze u naletima strasti i/ili besa, u vezi nastupa izvesna praznina i nedostatak inventivnosti u medjusobnim tepanjima.

Nagli nalet kreativnosti posle par godina braka je obicno znak za uzbunu (koga ti to zoves „puslice“, odakle ti to?), pa ga treba izbegavati po svaku cenu – lakse ce vam oprostiti da je nazovete po bivsoj devojci, nego da izmisljate „lutkice/pilence/carobnice/itd“.

Ali zato je ultimativni dokaz ljubavi i vezanosti posle par godina braka – onaj moj/ona moja!

Psiholozi bi objasnili kako pominjanje imena kad pricamo o partneru potencira kako ga postujemo kao licnost, itd, ali to su gluposti – nema tu vise privrzenosti, jedinstva i braka!

Npr – ona moja je opet ofarbala ves u roza! – Znaci, navikao sam na njene guposti, trpim ih jer je volim, ali lakse mi je kad gundjam

ili

Ivana je opet ofarbala ves u roza – sestra/komsinica/kucna pomocnica/neko mi je unistio ves i ja to vise necu da trpim!

Cak i pretnje zvuce drugacije – vidi sta je ovaj moj uradio, ebacu mu mater! Je uvod u ponovljenu beskonacnu kucnu svadju, dok bi sa licnim imenom vec bilo ozbiljna pretnja…

I da ne davim vise – onaj moj hoce da popijemo kafu, odoh…

(slika preuzeta sa interneta)

Оставите одговор

