Drugi covek

Mda, videla sam ga skoro.

Nije to vise onaj covek.

Ima neki novi, neprijatan osmen.

Nosi neku drugaciju garderobu, vrlo skupu i brizljivo biranu.

Ali, ne stoji mu.

Nekako je …sta ja znam.

Muskarac je uvek delo neke zene – majke, ljubavnice, cerke…

A ne svidja mi se sta je ova zena napravila od njega.

Vec iz daleka se vidi da je ocajnik koji se trudi da deluje opusteno, mlado i moderno.

Vide se bore, sede proviruju ispod farbe na slepocnicama, a osmeh je isuvise blestav naspram iskvarcovane koze.

I premrsav je, sto se mene tice.

Da, ocigledno je da je covek uspeo u zivotu.

Licno, meni se dopadalo kako je sa ponosom nosio dzemper koji mu je njegova mama strikala, par sedih u kosi, stomacic i naocare – tada mu je osmeh bio topliji, prirodniji.

Da, vise to nije isti covek.

A nisam ni ja ona zena kojoj bi se on takav dopao, da se ne lazemo…

(slika preuzeta sa interneta)

4 comments

  1. …Веома лепо. И – меланхолично!

    Liked by 1 person

  2. bloodybutterfly · фебруар 11

    Odlično!!!

    Liked by 1 person

Оставите одговор

