Reklame

Retko gledam TV, ali danas sam naletela bas na polucasovnu pauzu namenjenu reklamama i, mogu vam reci, saznala pregrst novih stvari, a naime:

1. Kad muskarac otvori konzervu ribe/flasu piva/kesicu cipsa, odjednom se stvori gomila polugolih preplanulih devojcica koje ceznu da je podele sa njim;

2. Plocice na stomaku muskarci dobijaju koriscenjem odredjenog dezodoransa/after shave-a.

3. Ulosci se koriste iskljucivo uz bele pantalone ili pri voznji bicikla, pri cemu je posle obavezan odlazak u diskoteku

4. Svaka prava domacica mora da ume da opere rucno barem par stotina tanjira iz cuga, za manje ne vredi ni da pocinje

5. Porodicni rucak nije moguc bez supa iz kesice/gotovih jela/gaziranih pica

6. Prave zene se medjusobno takmice ciji ce ves biti belji/mirisniji, i pri tom okupe par stotina prolaznika za sudije

7. Svako ko pojede/popije/potrosi par stotina Necega, zavrsi na plazi sa sarenim koktelom u ruci, okruzen lepoticama.

cekam sledeci blok reklama…

(slika preuzeta sa interneta)

11 comments

  1. Hank Moody · 25 Days Ago

    Reklame, festival apsura i besmisla. Meni su uvijek draže one smiješne, zabranjene za emitovanje po TVu 😀

    Liked by 3 people

  2. Sizif · 24 Days Ago

    Jedino sam „interesantan znati“ šta je loše u supama iz kesice, Pa i dokrori ih savetuju kad dehidrirano. 🙂

    Liked by 1 person

  3. udavaca · 24 Days Ago

    Svaki put se iznenadim idejama i zapitam – ko posle takve reklame kupuje taj proizvod, 😀

    Свиђа ми се

  4. udavaca · 24 Days Ago

    Inace, ja sam malo matora – za mene sinonim za nedeljni, porodicni rucak nisu supe iz kesice, niti gazirana pica, 😀

    Свиђа ми се

  5. jelena100janovic · 19 Days Ago

    Mene definitivno fascinira ona: „8 od 10 muškaraca kaže da im koža nije dovoljno hidrirana“. Ja bih rekla da se 8 od 10 muškaraca izbeči i pita: „Koža mi je šta?“

    Liked by 1 person

    • udavaca · 12 Days Ago

      Ahahaha, sad sam pitala svoje muskarce (84, 53, 23 i 14) isto pitanje i gledali su me kao da im trazim da mi izdeklemuju telefonski imenik Pekinga, 😀 . Totalno su zatucani, 😀

      Свиђа ми се

  6. Daisy · 16 Days Ago

    Propustila si najstrasniju reklamu za kinder bueno, kinder- sto znaci dete a reklama potpuno erotska.
    Vidis i meni je padalo na pamet ko kupuje te reklame. Onda ostaje ono pitanje, kakve li su tek one reklame koje nisu prosle u uzi izbor?
    Dodala bih i onu genijalnu reklamu u kojoj i muskarci i zene nose pervol sa sobom bilo da su u gradu, pozoristu, izlozbi…

    Liked by 1 person

Оставите одговор

